keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Surffilapsille...


Kuvat Quiksilverin ja Roxyn omilta nettisivuilta

Roxya tytöille ja Quiksilveriä pojille.
Mitäs mieltä te olette?
Onko tuttuja merkkejä?


Itse olen pojalle ostanut paljonkin,

laatu on hyvä.
Lempihupparia pesty muutaman vuoden ajan,
varmaan kerran viikossa koneessa.
Eikä yhtään pesunukkaa.


Emilialla on yksi paita ollut,

laadusta vaikea sanoa mitään.
Oli päällä kerran tai kaksi aikana,
jolloin meillä oli aivan järkyttävästi vaatteita ja

kasvu todella nopeaa

Näitä olen kauppaan miettinyt.
Isoille pojille onkin jo tulossa jotain,
mutta pähkäilen nyt kovasti vielä näitä pienempiä.


Itse tykkään, mutta tykkäättekö muut?



5 kommenttia:

Niinu kirjoitti...

Yllättävä merkki:)
Kivannäköistä vaatetta,
täytyypä tutustua paremmin!

anana kirjoitti...

Jes, meillä on pojalla ollut QS:ä ja minulla Roxya :D Mielestäni ainakin hupparit ovat todella laadukkaita, kestävät hyvin pesua sekä käyttöä.

Tammisaari taitaa kutsua minua kesällä ;) Tai ehkä jo muutaman viikon päästä, siellä on kuulemani mukaan kirppari.

Mia kirjoitti...

Ihan uusia merkkejä minulle. Isoille pojille voisin tuota tyyliä ostaa, mutta pienille en vielä. :)

-Anni- kirjoitti...

Superkivat tuo tunika ja shortsit.
Olen merkin vaatteita pikku kipparissa katsellut, mutta jäänyt hieman ylihinnoiteltuna kauppaan. Tennarit on tosi kivoja ja ihan harmitti kun meidän kokoa ei siellä ollut. Viime keväänä kun nettikaupat ei ollut vielä niin vaihtoehto :)
Mutta meillä siis tykätään ja paljon.

Pirjo kirjoitti...

Hei, kiva, että pidätte! Molemmilla on mallistossa myös sellaisia aika edullisia tuotteita, niitä olen lähinnä valikoinut, kun niistäkin saa kivan kokonaisuuden.
Syksyn tilausta täällä kotona näpyttelen ja yritän nyt kevääksi saada jotain hauskaa myös.

Joo, täällä on aina kaksi kertaa vuodessa sellainen megakirppis. Aika paljon on tullut leluja sieltä haettua :o) Tervetuloa tänne suuntaan!! Saa kaupassakin käydä kurkkimassa samalla...