tiistai 1. kesäkuuta 2010

Hypistelyä ja pohdintaa

Jostain syystä maanantait on kaupassa todella hiljaisia
On ollut aina avaamisesta lähtien
Siellä mä yksin istun ja päivitän blogia,
juon ihan liikaa kahvia sekä syön suklaata ja
Kasper käy viihdyttämässä mua rahankerjuuvierailuillaan

Eilen mä vähän jo (ekaa kertaa vasta, huom huom!!)
hypistelin vauvanvaatteita
ja kuvasin oman päivän asun kookkaassa olemuksessani :o)

Tämä mun piti laittaa,mutta ei mennyt
kiinni.
On tainnut keuhkot kasvaa,
kun kahden edestä hengittelee ;o)
(Naf Naf, ranskasta kesällä 2007)

Tähän mä sitten päädyin.
(Mekko H&M, farkut Vero Moda)

Antaa periksi,
ei vetoketjuja,
vaan kuminauha rinnan alla.

Jos maanantaitkin vähän vilkastuisi,
niin mä en söisi sitä suklaata tähän samaan tahtiiin
ja ehkä edelliskerroista poiketen ei menisi 80 kg rikki...

Mutta vauvanaatteisiin... tällaisia keräsin tulevalle vastasyntyneelle.
Pojalle reippaita värejä
ja tytölle pastelleja.
Mistäköhän sekin johtuu???

Kasperillakin oli paljon punaista ja muita
kirkkaita värejä.
Emilialla paljon valkoista, beigeä, vaaleanpunaista.

(Colitsipuku Mayoral, sen alla body Minymo
Potkuhousut Minymo ja alla body Mayoral)

(Potkupuku Kenzo, kesäpuku Mayoral)

(Colitsitakki Mayoral, alla body Mc Baby, lappuhaalarit Phister & Philina
paita Phister & Philina, housut Minymo
T-paita Mc Baby, shortsit Mayoral)


Mä en ole mikään käytännön vaatteiden ystävä,
vaan ennemminkin kauniiden.
Vaikka voihan käytännöllinenkin olla kaunista.
Niinkuin mun mielestä nämä ovat.
tai en itse ainakaan laske näitä epäkäytännöllisiksi

Toisaalta molemmat lapset ovat olleet niin
harvakseltaan hätäisiä, että
vaippaa ei ole tarvinnut olla kokoaikaa
vaihtamassa.
Silloin ei se epäkäytännöllisyyskään niin
kamalasti häiritse

Mutta tosiaan, nykyään on lähes kaikki
lastenvaatteet helposti puettavissa.
Oli kauniita tai ei

Kastejuhlaan vois jotain tämän tapaista

(Kaikki Mayoral)

(Kaikki Mayoral)

(Tossut Mayoral)

Ei tiedetä kumpi tulee, ei aikaisemminkaan
otettu selvää.
Eli molemmille pitää olla jotain...

Syyskuun alkuun mennessä on suurin osa syksyn
tamineista tullut kauppaan, niin ehkä mä sitten vien niistä
parhaat päältä...
Eli välttämättä näistä ei päädy meille mitään.

Mutta kuvailin, kun niin söpöjä ovat.
Heh, kaikki on niin söpöä tässä kokoluokassa

1 kommentti:

HW kirjoitti...

Ihania pikkuisten settejä ja myöa nuo sun mekot!