tiistai 25. toukokuuta 2010

Kyllä minäkin, kun muutkin

Eli mun kolme suosikkiani,
jos mun OLISI PAKKO kuunnella jotain :o)

Mähän nykyään rakastan hiljaisuutta
ja meillä ei ole mikään laite koskaan päällä,
kun olen yksin kotona.

Kasperin ollessa kotona,
se on hän, joka huolehtii musatarjonnasta.

Mutta tässä suosikkini,
joita kuuntelin tosi paljon
ennen Emilian syntymää

Galactic

En löytänyt mun lempikappalettani,
mutta tää on hyvä kakkonen

Bo Kasper


Tää on mun yksi kestolempparibändi,
vaikka nyt ei ole tullutkaan paljoa kuunneltua..


Vikana, vaan ei viimeisenä

Franz Ferdinand


Sinille Pikkuruisia juttuja -blogista
suuri kiitos ihanalle tunnustukselle!!
Laitan eteenpäin Iitalle Ceelan Metkut -blogiin ja Tiinalle -A-d-é-a- blogiin

Eilen illalla otettiin muutama kuva
kaupan nettisivuille.
Ilme oli
aina välillä aika surkea
ja luulin, että on kylmä,
niin pistettiin vähän kiirettä.

Mutta syy olikin sateenvarjo!
Sitä siis pelättiin..

Kivoja kuvia kaikesta huolimatta tuli

(Neuletakki Kenzo, hame Noa Noa, saappaat Noa Noa ja CupCake,
hiuspanta FlirtyBird)

Tein vielä turkinpippurijäätelöä.
Tein aikaisemminkin, mutta
piti tehdä lisää, kun on niin hyvää :o)


2 kommenttia:

MrsAgatha kirjoitti...

Franz Ferdinand on loistava! =)

Voi pientä kun pelkää varjoa, meilläkin poika viime kesänä vähän ihmetellen katteli sateenvarjoa mutta ei enää!

- A - d - é - a - kirjoitti...

Hei, höh nettiyhteys hävitti äskön kirjoittamani kommentin... No siis onnittelin sinua saamastasi tunnustuksesta ja toisaalta kiitin myös kun olit jakanut sen myös minulle! Neiti mannekiini on niin suloinen kuvissaan ja tuo jäde, nam. -Tiina