keskiviikko 26. toukokuuta 2010

The MEKKO by Guess ja vähän Quiksilveristä höpinää

Mä olin jokunen viikko kaverin
kanssa hesassa.

Käytiin silloin Guessin Outletissa
Pitäjänmäellä.
Siellä mä bongasin aivan ihanan mekon!
Just mun tyylisen ja täydellisesti
istuvan..
Laitin miehellekin viestiä siellä,
että oisko äitienpäivälahjan paikka :o)

Olisi ostanut, mutta en mä sitten kuitenkaan...
Hintaa oli 124 euroa ja
vaikka se istuikin täydellisesti,
niin olihan mulla jo silloin mahaa.
Ja kasvua ollut tasaisesti muuallakin..

Mä kyllä mietin pitkään (ja vieläkin), että
jos kuitenkin.
Mutta mikä koko???

Kokeilin M -kokoa, joka siis oli täydellinen,
mutta eihän se mahtuisi nyt kuin pari kertaa
ja sitten seuraavaksi joskus keväällä.
Eli pitäiskö ottaa laihdutusvaraa
ja ostaa S?
Nyt näitä kiloja on jo tullut 7

No, todennäköisesti mä en hae sitä,
eikä sitä varmaan siellä enää olekaan.

Mutta kyllä se mekko vaan kummittelee,
Iltasanomissakin oli jonkun jutun kirjoittajan
päällä
ja sieltä tää kova onkin napsastu.


Sitten noista Quiksilverin teinikamoista.
Niitä tuli nyt kauppaan lisää ja
tänään käyn ottaa kuvat & laitan nettiin.
Jos teillä on on tai tutuilla on "isoja poikia",
niin vinkatkaa, että illalla olisi katseltavissa.

Huppari, kaksi takkia,
pitkähihainen trikoopaita.
Ja ennestäänhän siellä oli jo
toinen huppari, t-paita
ja farkut



Ja tämän kuun loppuun Quiksilverit
15%
alennuksella, kun laittaa
tilatessa kommenttikenttään
"ärrän kierrän ympäri"
Odottelee sitten uutta tilausvahvistusta,
johon me käsin korjataan hinnat
ja maksaa vasta sen saatuaan

Tasaa keskelle

Ei kommentteja: