torstai 20. toukokuuta 2010

Fillarointia ja kesägarderobia

(Paita Mc Baby, housut Phister & Philina, kengät Livie & Luca)

Edellispäivänä vihdoin saatiin aikaiseksi
korjata mun pyörän kumi ja
kiinnittää Emilian istuin

Ei pitkää lenkkiä tehty
(ei ois mun kunto kestänyt...)
mutta käytiin kuitenkin.
(mulla farkut Esprit ja paita Barcelonan tuliainen,
merkkiä en muista ja nyt pesussa)


Oli niin hauskaa, kun neiti
hihku ja kiljui takana.
Onneksi oli jalat remmeillä kiinni,
muuten ois ilosta vielä sätkinytkin :o)


Sitten vähän kuvailtiin kesävaatteita.
Aika paljon meillä on sellaisia
settejä,
että ylä- ja alaosa sopii ainoastaan keskenään
yhteen, mutta
ei muiden vaatteiden kanssa.

Peruspaitoja uupuu.
Eikä lyhythihaisia bodejakaan ole kuin
muutama.

Mutta kesä on onneksi vasta alussa...

(mekko Gant, toppi Girandola ja pöksyissä ei merkkiä)

(kaikki Janieandjack.com, paitsi lakki Benetton)

(mekot Kenzo, Zara ja Room Seven)

(toppi Roxy, body PetitLilo ja housut Mc Baby)



(tunika & vaippahousut janieandjack.com, kesäpuku itse tehty)

(tunika ja leggarit Mc Baby)


(body ja housut janieandjack.com, kokopuku Gymboree ja
haalari Minymo)

Osa on meidän omasta putiikista,
osa Janieandjack.comista
ja osa viime kesän Barcelonan reissulta.

En tiedä miten mulla tuli siellä sellainen olo,
että mä en ikinä koskaan enää
pääse vaatekauppoihin
ja koska se siis oli vika kerta,
niin pitihän sitä ostaa ;o)


Tässä on siis neidin tuliaisista ehkä noin 1/5,
kaikki omat ja pojan jää nyt tästä julkaisusta
pois.


Tällainenkin tuli tehtyä.
Keksipohja,
täytteessä yksi appelsiini,
Flora vispi vaahdotettuna,
vanhan ajan vaniljakastiketta,
tuorejuusto
ja sokeria.
Päällä kiille Appelsiini-mansikkatäysmehusta.

Maukasta, mutta kannattaa ostaa
siemenettömiä appelsiineja tai
ainakin kaivaa siemenet pois...

Nyt lähdetään kokeilee, jospa
neiti uskaltautuisi uimaan.
Äiti ei ainakaan,
tuskin koko kesänä,
jos vanhat merkit pitää paikkaansa :o)

P.S. Browniesien ohjeen yritän muistaa etsiä ja
laittaa tänne

6 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Pyöräily on kivaa, meilläkin Eevi tykkää!Aivan ihania kesäsettejä. Nuo kaksi ylintä kuvaa ovat minun suosikit.

MrsAgatha kirjoitti...

Mä ajattelin käydä heittämässä talviturkin heinäkuun Portugalin matkalla! ;D

-Anni- kirjoitti...

Ihan mielettömiä settejä, jani&jack mun himotukset :)
Ja toi on niin totta, ne perusjutut jää ainakin mulla hankiimatta, eli sukat/sukkahousut ja yksiväriset paidat niihin setteihin :)
Ihana kakku, maistuis mullekin!

Nelly kirjoitti...

Aivan ihania vaatteita!

Meillä ei ole Rilla päässyt vielä pyörän kyytiin. Minä menin marraskuussa illanviettoon ystävälle pyörällä, ja pyörä on vielä sillä tiellään :) Laiskaa puuhaa. Huomenna ajattelin jopa sen hakea ja sitten ei enää tarvita kun istuin ja kypärä... eli voi olla että ensi kesänä sitten pyöräillään ;)

SiniK kirjoitti...

Ihania vaatteita!

Ois kyllä niin kivaa ottaa neiti pyörän kyytiin, mut mun pyörä on niin rämä, ettei sillä uskalla oikein itsekään ajaa... Pitäis siis ostaa uus... tai on pitänyt viimeiset 5 vuotta :D

Pirjo kirjoitti...

Me ollaan nyt pyöräilty joka päivä! Emilia on ihan innoissaan heti, kun näyttää pyöräilykypärää :o)
Kyllä siis kannattaa hakea fillarit/ostaa,jos ei ole