torstai 3. kesäkuuta 2010

Jätskiä :o)

Eilen oli se päivä,
jolloin mun piti tehdä kirjanpito
ja kaikkea muuta paperihommaa.

Niin siinä kuitenkin kävi,
että kakkublogeja lueskelin
ja sen jälkeen intouduin kokeilemaan
marsipaanin värjaystä.

Tein täytekakun mustikkatäytteellä,
ja yritin myös saada mustikan väristä
kakkua
.
Väri oli aika kiva
ja makukin.

Me, kun ollaan niin makean perään :o)

Emilian kanssa käytiin nopeaa
kaupungilla.
Piti mennä Seppälään katsomaan
Marjan blogissaan esittelemää
mekkoa, mutta en sitten enää kaupungissa
muistanut koko juttua...
tänään uusi yritys mekkoa
katsastamaan

Käytiin vaan ostaa mulle jätski ja
Emilialle suklaarusinoita.

(paita Mayoral, shortsit janie and Jack, sandaalit livie & Luca)


Tämän näköisenä olin itse liikkeellä

(paita Ann Ferriday parin vuoden takaiselta New Yorkin reissulta,
housut Boob ja kengät nine West)

Äkkiä takaisin kotiin.
Tuli vähän kiire Sinkkuelämää 2:een,
nopeaa lämmintä salaattia
ja kakkuhan odottelin jo valmiina jääkaapissa.

En ole ihan varma suosittelenko leffaa muille,
mutta tulipahan käytyä...

(kakku ei ollenkaan ollut näin vaaleanpunainen,
vaan aika tumman liila...)


8 kommenttia:

Maikkis kirjoitti...

Ompas ihanan näköinen kakku :)
..ja molemmat olette olleet niin tyylikkäinä :)

- A - d - é - a - kirjoitti...

Hei, mä kävin jätskillä Tammisaaressa neidin kanssa ke :) Ja puistoilemassa tietenkin! Hieno kakku! Sä olet kyllä taitava näissä hommissa.

Mäkin kävin kattoon eilen Sinkkuelämän ja mä kyllä tykkäsin, oi joi! -Tiina

Mizumi kirjoitti...

Aivan mielettömän hieno kakku!

SATC2:sta: oliko se (vielä) kehnompi kuin ykkönen vain parempi?

Pirjo kirjoitti...

Kiitos, kiitos :o)

En muista ekasta leffasta oikein mitään, niin vaikea sanoa oliko parempi. Muut oli eilen sitä mieltä, että oli.. ja hauskempikin

SiniK kirjoitti...

Hieno kakku!

Minkä väristä spraytä sä oot laittanut siihen päälle? Kun tuo kiille on niin kiva :) Mä kun laitan helmiäishopeespraytä, niin tulos on aina ihan liian hopeinen... Tai sit mulla on liian kova painosormi ;)

Pirjo kirjoitti...

mulla on sellaista ivory -väristä jauhetta. laitan poskipunasudilla :o)
Sitä on vaan tosi vaikeaa saada tasaisesti, jos marsipaanin pinta on hiukankin kostea. Mutta kaunista se on

-Anni- kirjoitti...

Mielttömän kaunis kakku ja ihanat vaatteet teillä molemmilla!

sussu kirjoitti...

Ompa hieno kakku! :)