maanantai 28. kesäkuuta 2010

Kampaajalla

Emilia tulikin jo tänään kotiin.
Piti tulla vasta huomenna,
mutta kun olikin niin mainio sää golffailuun,
niin neiti palautettiin etuajassa kotiin :o)

Mun vanhemmat meni Kasperin
kanssa pelaamaan.

Kasperkin, kun sai viiem kesänä
green cardin...

Emilia oli käynyt kampaajalla
mummolassa ollessaan.
Eli siis minun äitini oli leikannut
Emilian etuhiukset.

Alkoikin olemaan jo niin pitkät,

että oli kokoajan silmillä
Pikkasen aikaa ihmettelin miten tyttö
näyttää jollain tavalla
erilaiselta.
Ihmettelin itsekseni,että eihän tuo nyt ole
voinut muuttua kahdessa päivässä
mihinkään!
Vähän aikaa meni,
kunnes keksin, että hiukset tosiaan leikattu
(body PetitLilo)

Tässä vielä kuva musta ja
mun mahasta.
Onkohan jo 30 viikkoa tullut täyteen.. Neuvolakortista se selviäisi,
mutta en nyt jaksa tähän hätään hakea sitä.

Iso maha mulla jokatapauksessa on.

Onneksi aika lähenee,
olo kun on ajoittain aika raskas..

2 kommenttia:

Oliviah kirjoitti...

Hih;) Mullapa on isompi. Onneksi sf-mitta on kuitenkin palannut yläkäyrän yläpuolelta keskikäyrälle. Synnytystapa-arvioinnissa on kuitenkin käytävä heinäkuun puolivälissä. Viikkoja taitaa olla 34+risat nyt.

SiniK kirjoitti...

Olin lähes varma, et näin teidän hurmurin tänään täällä meillä päin, mut taisin olla väärässä jos poika oli golffaamassa :)

Ihania kuvia taas Emiliasta!