keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Kokkailua Emilian tapaan

Käytiin eilen viemässä Kasper mun vanhemmille.
Emilia on siellä yleensä aina kettiöpuuhissa :o)
Keittiön laatikot ovat kevyet
ja helppo avata.
Tältä siellä sitten aina näyttää



(Haalari Minymo, body Lindex)

Meillä on kotona tällaiset,
missä ei ole vetimiä ollenkaan.
Urat, joista vedetään.
Näitä Emilia ei (ainakaan vielä)
saa auki ja tavarat saa olla rauhassa.


Meillä aina venyy ja venyy tuo mun
vanhemmilta lähteminen.
Eilen ei kuitenkaan kannettu suoraan autosta
sänkyy, vaan sen verran ajoissa oltiin, että
sai normaaliin tapaan iltamaidon
ja puuron.

Enää ei saa syöttää, vaan itse pitää saada syödä.
Jotain taisi mennä suuhunkin asti


Ja vielä lopuksi mun eilinen työasuni.
Aina samat farkut (kun Emilian odotuksen aikaiset
vaatteet ovat jossain laatikossa kadoksissa, niin
näillä yksillä pitää pärjätä...)
ja paita Inwearin.
Mulla on vähän punaseen menevä tukka
ja tuo poltettu oranssi ei ihan ole se
paras väri.
Mutta mutta,
paita on muuten niin ihana,
niin olen käyttänyt väristä huolimatta :o)


2 kommenttia:

-Anni- kirjoitti...

Voi kun mäkin olisin halunnut nuo keittiön ovet, mutta myyjä sai mielemme muuttumaan, hiukan harmittanut ja taas kun ne nään..

Pirjo kirjoitti...

Mä oon kyllä tosi tyytyväinen oviin, vaikka sormenjälkiähän niihin helposti jää. Mutta pyyhin joka kerta samalla, kun tiskaan :o)