lauantai 14. elokuuta 2010

No nyt ne parjatut..

CupCaken talvivaatteet saapuivat meillekin ;o)


Mutta, mulla on ehkä vähän huono maku,
kun mä tykkään...
En tietty kaikista,
mutta tää ois hyvin voinut tulla meille.

Ei tule,koska oon tilannut
meille Roxyn talvihaalarin.
Siitä en nyt valitettavasti löytänyt mistään kuvaa,
mutta viime vuoden malli oli tällainen
(kuva www.kidsportvail.com)

Tänä vuonna valkoisella pohjalla
eri punaisen ja pinkin sävyisiä ympyröitä
(jos vaan muistan oikein).

Valkoista siis tulossa etelän talveen,
mutta toivon mukaan tuleva talvi olisi
yhtä luminen kuin edellinenkin!

Kengiksi tulossa vaaleanpunaiset Tepsut
ja asusteet vielä kaikki hakusessa.
Mutta eiköhän me jotain löydetä ;o)

11 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

No nythän toi pinkki-oranssi cc:n takki näyttääkin hirmu kivalta. :)
Laitoin jo ostoskoriin, mutta mietin sitä kokoa, että minkäskokoisia nää tänä vuonna on? :)
Pähkäilen siis koon 104 ja 110 välillä, mutta jos malli on perusulkoilutakin malli, niin 110cm pitäisi varmaan olla...?
Olisikos mahdollista saada tästä ainakin hihanmittaa ja olka-helma-mittaa..? Kiitos! :)

Nelly kirjoitti...

Siis tuo hopea ei näytä sinun tuossa kuvassa eikä kuperkeikan kuvassa niin pahalta. Ehkä jopa hyvältä..Se kuva minkä minä laitoin blogiin, oli ihan järkky yli kiiltävä hopea, niinkuin astronautti puku/folio, mikä lie sitten totuus..

Pirjo kirjoitti...

Emmi, hihan mitta kainalosta hihansuuhun on rfesorin alkuun 28,5 ja resorin kanssa 33,5. Olka-helma ihan kaulasauman vierestä on edestä 49 ja takaa 54 cm. Mittasin koon 110.

Nelly, kyllä se hopea mun mielestä ainakin on ihan hauska. Minä tykkään :o) Lila tosin mulle ehkä liian tumma...

*riikka* kirjoitti...

Minä kyllä myös tykkään varsinkin tuosta hopeisesta ja kelpaisi meidän Neidillekin:) Koot näyttivät loppuvat 116cm tuolla nettikaupan puolella. Löytyykö siitä isompia kokoja (128cm)?

Pirjo kirjoitti...

'riikka, en usko, että tuota haalaria sai isompaa.. Ainakin on sellainen mielikuva, että tilasin kaikki koot. Eli ei ole valitettavasti meille tulossa 116 koosta isompaa :o(

Emmi kirjoitti...

Heippa vielä!

Hukkuikohan mun kommentti johonkin, piti vaan sanoa, että kiitos mitoista, (tuo 110cm olisi pampulalle varmaan juuri nappikoko) ja kysyä, että onko sulla näitä varastossa vain yksi per koko? Vaan, että tiedän, onko yhtään harkinta-aikaa, vai pitäisikö napata heti tilaukseen... ;)

Pirjo kirjoitti...

Emmi, eipä kestä :o) On vain yksi per koko, kun en nyt ekaa kertaa uskaltanut enempää ottaa.. Suomen edustakin, kun sanoi, että yleensä kaikki kaupat ottavat vain yhden joka koosta...

Emmi kirjoitti...

Näin ajattelinkin, joten tilasin sen nyt. :)
onko teille muuten tulossa tepsulta talvikenkiä?
Tai minymon ruskeita toppahousuja?

Pirjo kirjoitti...

Emmi, on tulossa Tepsuja; vaaleanpunaisena ja ruskeana. En tiedä tarkalleen milloin. Lähettävät, kun ovat tulleet tuotannosta... Minymolta tai Lenneltä tulee ruskeita toppahousuja, en nyt muista kummalta ja lähden aamusta reissuun, niin en pääse edes tarksitamaan töihin. CupCaken housuja ei ole tulossa ollenkaan, kun niissä oli mielestäni aika hurja hinta...

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Mistä tilasit Roxyn haalarin? Löysitkö jostain Euroopasta. Itse olen löytänyt niitä vain Jenkeistä.

Pirjo kirjoitti...

Anonyymi, maahantuojalta tilasin :o) Tulee siis mun omaan kauppaani myyntiin ja samalla otin meillekin yhden... Syyskuussa pitäisi saapua, niin käyhän sitten kurkkimassa Lillis.fi:n nettisivuilla :o)