torstai 7. lokakuuta 2010

Ostosparatiisi ;o)

Matkalla mun vanhemmille,
pysähdytään usein täällä
Maurin makasiini Perniössä

Täältä voisi löytyä ihan vaikka mitä,
jos vaan jaksaisi penkoa.

Hyvällä tuurilla löytyy ihanuuksia,
huonolla ei mitään.
Hyvät tavarat eivät kuulemma kauaa täällä viivy...

Mutta siis tosiaan,
ihan mitä vain on tarjolla!

Tässä ihmetellään tavaran paljoutta
(huppari ja takki Tommy Hilfiger, farkut Mayoral, pipo Lenne ja tennarit Converse)


Taustalla oleva sänky lähti meille.
Parempikuntoinen on toki ollut hakusessa,
mutta mietittiin tuolla, että oikeastaan sillä ei ole väliä,
saako sänkyä pidennettyä vai ei.
Sängyn laidat ovat molemmat rikki
ja laitetaan pulteilla / ruuveilla kiinni.
Mutta liikuteltua niitä sitten enää ei saa.

Tytöille tulee iso yhteinen huone,
jonne mahtuu kyllä täysipitkät sängyt hyvin.
Lisäksi, jos kunnon patja ostetaan,
niin eihän sängyn pituutta silloin voi muutella
tai joutuisi taas ostamaan uuden patjan.

Perillä mun vanhemmilla
räpsästiin ensimmäinen (!!!) yhteinen kuva meistä kahdesta


Se, kun olen aina minä, joka meillä kuvaa..
(paita CupCake, colitsihousut Tommy Hilfiger)

4 kommenttia:

Mizumi kirjoitti...

Oi miten ihmeen suloinen pikkuinen onkaan!

Mä ihailen aina ihmisiä, jotka löytää tuolaisista paikoista jatkuvasti jotain. Oma silmä ei ole niin hyvä, ihan pari aarretta olen vain onnistunut napsimaan.

Mizumi kirjoitti...

Oi miten ihmeen suloinen pikkuinen onkaan!

Mä ihailen aina ihmisiä, jotka löytää tuolaisista paikoista jatkuvasti jotain. Oma silmä ei ole niin hyvä, ihan pari aarretta olen vain onnistunut napsimaan.

MrsAgatha kirjoitti...

Kiva tuo yhteiskuva! =)

Meilläkin mä olen se joka useimmiten kuvaa, tosin silloinkin lähinnä poikaa joten eipä miehestä ja pikkusällistä myöskään ole paljoa yhteiskuvia! ;D

Iitsu kirjoitti...

ihana yhteiskuva ja söpöt cupcaket ;) mutta minkä paratiisin olettekaan löytäneet...täällä kaukana kädet oikein syyhyää, että pääsisi penkomaan. Sängystä tulee varmasti upea!