sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Siis oikeasti mun piti siivota..



(neuleja sen alla body Mayoral, hame McBaby)
Neuleessa pandalla timanttikaulakoru :o)

Menin kauppaan siivoamaan.
Tarkoitus oli imuroida ja vähän pyyhkiä hyllyjä,
kuten monesti sunnuntaisin.

Huomenna menen pitkästä aikaa töihin.
Pariksi tunniksi aamulla,
kun Hennalla on menoa.
(samat yläosat, samettihousut Mayoral)

Ajattelin sen takia vähän katsoa mitä missäkin on,
että en ole huomenna ihan ihmeissäni,
jos joku asiakas kysyy jotain.
(paita Mayoral, hame Noa Noa, sukkahousut vasemmalta Noa Noa, Decoy, Noa Noa)

(mekko Girandola, bolero Mayoral)

No siinä hypistellessä vaatteita mietin
miten passeleita ois Emilialle.
Ja tietenkin se ajatus lähti siellä harhailemaan
imuroimisesta siihen,
miten hyvin se ja se sopisi sen ja sen kanssa.
(neule Kenzo, ruskea samettihame Girandola)

Ja tottakai niitä piti sitten alkaa vielä kuvaamaankin..
(veluurisetti Claire)

(mekko Mayoral)

Jäi se siivous iltaan,
Kasperin orkesteriharjoitusten jälkeen.
Nyt tässä samalla pienin syö
ja sitten, kun lopettaa,
niin pitääkin tehdä jo remppaporukalle ruokaa
(neule Mayoral, musta samettihame Girandola, sukkahousut irrotettavilla säärystimillä Mayoral)

(veluurisetti Mayoral)

Ei varmaan mun lempimerkki jää kovin epäselväksi ;o)

5 kommenttia:

MrsAgatha kirjoitti...

Toi panda-neule on hurmaava! Sääli ettei meillä ole käyttäjää! ;D

Iitsu kirjoitti...

no mähän olen jo antanut itselleni "porttikiellon" nettikauppaan, kun sitä ei voi katsella edes, kun alkaa tavaraa pompsahtelemaan ostoskoriin :)

Saija V-L kirjoitti...

Voi kun ihania! Tuo Mayoral on kanssa minun lempimerkki ja pettymys siitä, että heidän liike oli täynnä ei kivoja vaatteita, ei meinaa helpottaa. Ei ainakaan näillä kuvilla ;).

*riikka* kirjoitti...

Voi kuinka suloisia asuja:) Olen monesti pohtinut, että jos minulla olisi lastenvaatekauppa, minulle kävisi varmaan juuri noin! Tai oikeastaan varmaan niin, etten raaskisi mitään meille sopivaa laittaa myyntiin, kun haluaisin kaikki:) Onneksi minulla siis ei ole:) Minusta hienoa, että myyt sellista, mitä puet/puksiit omalle lapselle, siitä tulee jotenkin luotettavampi olo ostajana, kun myyjä ihan tosissaan on tuotteidensa takana! Pitääpä taas pitkästä aikaa kurkata teidän ihanuuksianne:)

-Anni- kirjoitti...

Ei jää epäselväksi :)
Riikka tiivisti muuten hyvin!