tiistai 30. marraskuuta 2010

Ulkoilua ja hässäkkää

Ensin sitä ulkoilua
Rappusia ylös, alas
ylös, alas
(haalari ja lakki Lenne, hanskat Noa Noa ja kengät Tepsut)

tässä sitä aika kauan kulutettiin aikaa...

Siitä Emilia siirtyi auton viereen seisomaan,
kun oli kovasti lähdössä keinumaan.
Ei me kyllä lähdetty,
kun Juliakin alkoi heräillä nälkäänsä,
mutta sinnikkäästi Emilia seisoi puolisen tuntia
ja jutteli, että
mun keinuu, mennään keinuu, mun haluaa keinuu

Jostain syystä Emilia ei oikein koskaan sano minä,
vaan aina mun...

Ja tässä sitten sitä hässäkkää.

Eilen otettu kuva,
tänään siinä on jo aukko
ja lähes koko huoneen lattiaan laitettu lauta.

Ja tältä sen seinän toisella puolen näytti.
Ja näyttää edelleen.
Olohuone tuosta tulee..

(Alempi kuva viime viikolta,
Livie & Lucan laatikot siellä siistissä pinossa)

Viikonloppuna olen aloittanut laittamaan tavaroita laatikoihin.
Kantanut ylös, tyhjentänyt laatikot
ja uusia tavaroita laatikoihin jne..

Meillä siis raput yläkertaan tuon hajoitetun seinän takana
ja koko yläkerta ollut pitkään pois käytöstä rempan takia.
Mutta nyt saadaan kohta VIHDOINKIN koko talo
auttavaan kuntoon.
Toivottavasti jo jouluksi :o)

Siksi en ole ihan hirveän paljon ehtinyt
netissä istuskella.
Ehkä ihan hyvä niin,
välillä

2 kommenttia:

Iitsu kirjoitti...

kaunis tuo Lennen haalari, ja jos on vähääkään yhtä lämmin kun samankuosiset hanskat - niin tyttö pysyy lämpimänä kovillakin pakkasilla! :) Innolla odotellaan rempan jälkeisi kuvia.

-Martze- (ent. bellabambino) kirjoitti...

Ihana pikku ulkoilija : )

Minulla on blogissani jotain sinulle!