torstai 6. tammikuuta 2011

Mun osaa pissi pytty

-Osaatko varmasti?
-Mun osaa, ei vaippaa
-Osaatko varmasti sanoa, kun tulee pissihätä?
-Joo, mun sanoo Emilia pissi tulee
- Ei laiteta vaippaa, mutta varmasti sitten sanot!
- Joo, mun osaa, osaa, osaa!!
-------

-Tuliko pissi?
-eeeeeeeeeeeeeiii...
-Tuliko pissi?
-Pieni pissi
-Missäs kävit pissimässä
-Tuolla mun pissi Pappen huone

Jaaha..
Seurataanpa mistä märät jäljet alkavat.
Kasperin huoneesta kyllä

Ja päättyvät lätäkköön

-Miksei Emilia sanonut, kun pissi tulee
-Mun ei osaa
-Hmmmmmm

5 kommenttia:

Iita kirjoitti...

Voi ihana ♥ Meillä kävi viimeksi tänä aamuna samalla tavalla :) Ceela on ollut nyt joitakin viikkoja kotona ilman vaippaa ja yleisesti ottaen menee tosi hienosti ja muistaa mennä itse potalle, mutta kyllä se vahinko yleensä vähintään kerran päivässä yllättää! Mutta kyllä näistä meidän pienistä on kovaa vauhtia tulossa isoja :)

-Anni- kirjoitti...

Voi ei :/ Pikku hiljaa!
Meilläkin välillä kuuluu "oho, pisu tuli". Kun kysyn mikset mennyt vessaan, niin neiti katsoo silmät suurina: en muistanut :)

Nelly kirjoitti...

Hihi

darkangel1981 kirjoitti...

voih kuinka ihana:D

SiniK kirjoitti...

IHANA :D