perjantai 7. tammikuuta 2011

Pituutta ja painoa

Neuvolassa käväistiin.

Isompi oli 86,5 cm sekä 12 kg.
Pienempi 66 cm ja tarkalleen 7 kg.

Emiliasta neuvolatäti arvioi pituudeksi tulevan
noin 173 cm, kun käyriä katseli ja piirteli.
Taidot ikäisekseen normaalit.

Juliakin näytti omat taitonsa ja vierasti niin tuhannesti :o)
Ei meinannut mistään tulla mitään,
onneksi äiti (=maito) rauhoitti pikkuisen

(takki Kenzo, lakki Paapero, farkut Mayoral ja kengät Viking)
Autolla mentiin.

Oon kadottanut meidän vaunut!!
Koppa on unohtunut töihin varastoon,
mutta vaunut tuskin on siellä,
kun ei mahdu.

Ehkä ne on mun vanhemmilla, ehkä kellarissa,
ehkä hautautuneena johonkin lumikinokseen!

5 kommenttia:

Saija kirjoitti...

Olipa teillä suloinen neuvolankävijä! Meillä hukataan kaikkea pientä tämän talon sisällä, mutta vaunujen hukkaus kuulostaa kyllä aika sankariteolta ;).

Nanna kirjoitti...

Hihi, Minä en usko enää noihin pituusveikkauksiin. ;) Aikaisemmin tosiaan uskottiin että tuleva pituus on 2 kertaa kaksivuotis pituus. Itse olen ollut 2v. 90cm (ja veikkaus oli se lähemmäs 180) Vartta on nyt maltilliset 168 cm. Täytyy kyllä myöntää, että olen selvästi lyhin sisaruksistani.
Likka oli juuri saman pituinen kuin minä kaksivuotiaana, mutta en usko että hänestäkään 180cm tulee. ;) Nykyään kai se veikkaus on että 1,5v. pituus kertaa 2. Tiedä sitten siitäkään. ;D

Kärsin tällä hetkellä kauheasta raskausdementiasta ja unohdan kaiken, mm. laskujen maksun. ;) Rattaita en sentään ole vielä hukannut. ;D

SiniK kirjoitti...

Hyvin kasvavat siis!
Ei me saatu 2v-neuvolassa pituusarvioita... ois ollut kyllä niin kiva kuulla, vaikkakaan se ei oli edes mennyt oikein :)

-Anni- kirjoitti...

Vai että vaunut kadoksissa, siinä saa jo oikeasti olla dementia :)

Pirjo kirjoitti...

Heh, kinoksessahan ne vaunut oli... ei nyt kokonaan hautautuneena, mutta ison kasan takana..