sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Uuden vuoden alku!

Ja vanhan loppu

Mun vanhemmilla oltiin,
ollaan oltu joka kerta.
Mun lapsuuden kaverilla on
saman ikäinen poika, kun Kasper
ja toisella lapsuuden naapurilla saman ikäinen tyttö.
Se kolmikko on sellainen jengi,
että ei parane edes ehdottaa uuden vuoden viettoa muualla ;o)

Alkuillan viettoa,
huppu päähän
huppu pois
huppu päähän
huppu pois jne.
(huppari ja sukkikset Noa Noa, hame McBaby)

Juliakin pikkuhiljaa heräili.
(puku Girandola)
On jo kova tyttö kääntymään ympäri,
mutta kuvissa yleensä köllöttelee selällään

Meillä, kun ei edelleenkään ole antennia,
niin katsottiin
Tyttö, joka leikki tulella -leffat,
jotka mun vanhemmat oli tallentaneet meille
ja siinä leffojen välissä kävin katsastamassa raketit

ja tyylikkään jälkikasvuni...Toppatakki mun isoveljen vanha laskettelutakki
vuodelta 1980-jotain.
Ei oikein pääse neonväriset kanttaukset oikeuksiinsa
näin pimeässä kuvassa ;o)

Eilen käytiin kävelyllä
(takki Noa Noa, housut, lakki ja hanskat Lenne, kengät Viking.
Meidän marraskuun alussa tilatut Tepsut eivät ole vieläkään tulleet!!!)

ja Julia jäi viihdyttämään mun vanhempia(huppari Tommy Hilfiger, housut Noa Noa)

MUKAVAA VUODEN ALKUA KAIKILLE!!

1 kommentti:

Emmi kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta myös teille! :)

Ja vitsit, miten hienon huoneen olitte neidille laittaneet!