perjantai 11. helmikuuta 2011

Kirjanpidon ihmeellinen maailma

Työhuoneen ovi kiinni,
mies laittaa lapset nukkumaan.

Nyt alkava viikonloppu ihan hirveästi ohjelmaa täynnä
ja maanantaina alvien maksupäivä.

Papereita järjestellessä se ajatus sitten heti lähti omille teilleen...
Ensin mietin, että paljonkohan olen tienannut kirppikselle
viedyillä vaatteilla
ja heti seuraava ajatus oli,
että mihin ne sijoittaisin.

Noh, eiköhän aina jotain pientä löydy.

Täällä kävin kurkkimassa
www.flannelsfashion.com


Mekkoja töihin ja vähän muuallekin

Jotain ei niin tyypillistä mulle
Ja sitten näitä mulle tavanomaisempia

Kun tässä kirjanpidon merkeissä siis töitä teen,
niin tuleehan sitä helposti työvaatteet mieleen :o)

Heh, vaan ihan oikeesti.
Meillä täällä suunnalla on aika huono valikoima ns mun tyylisistä vaatteista.
Ei ihan perusjuttua, vaan vähän pitäisi olla hömppää höysteenä.

Elloksen Espritin valikoima tuntuu toistavan itseään
ja Espritiltä mulla onkin jo paljon sellaista vähän romanttisempaa.
Mutta kyllästyttää,
jotain uudenlaista pitäisi saada.

Tuolta Flannelsilta oli jo muutama herkku valittuna ostoskoriin,
kun päätin palkita itseäni (siis etukäteen)
hienosti tehdystä kirjanpidosta ja tilinpäätöksen aloituksesta
sekä (toivottavasti) hyvästä kirppismyynnistä,
kunnes tajusin, että mulla on kukkaro autossa
ja mä jo aikalailla yöasussa..

Onneksi huomenna on päivä uusi!
Mennään mun vanhemmille saunomaan,
niin äiti hoitaa lapsia ja mä saan keskittyä
surffailuun, jos löytäisin jotain muitakin kivoja kauppoja.

Mieluummin ostaisin kotimaasta,
mutta en vaan ole löytänyt hyviä nettikauppoja.

Ehdotuksia??

3 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Aivan kertakaikkisen ihania vaatteita! Voi noita mekkoja ja tuota viimeisintä takkia! Ottaisin itselleni koska vain :)

Mari kirjoitti...

Minä olen löytänyt CREAMIN ja sen on sitä minua. Myös naisten NOa NOa on toinen minun juttu ja niihin aion nyt panostaa. Minäkin suosisin mieluiten kotimaisia putiikkeja mutta ne pitää olla nettikauppoja koska meilläpäin ei ole mitään erikois liikkeitä ja minä en pääse oikeasti kuin kerran tai kahdesti vuoteen esim helsinkiin ostoksille. Aika paljon kuitenkin tilaan esim. Tanskasta koska toimitus on niin nopeaa ja siellä on sitä mitä haen.

Pirjo kirjoitti...

Mäpä kävin Creamia kurkkaa. Aikas kivoja. Nyt on vaan niin kamala kiire revetä joka suuntaan, että saa kaikki tilaukset odottaa. Kun huomasin, että olin jossain välissä ehtinyt näpyttelee Ellokselta (taas) Espritiä ja aika hämmästynyt olin, kun tekstrai tuli, että paketti noudettavissa. En siis ollenkaan muistanut...