keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Ihanaisia

Mulle tuli eilen lisää oman
henkilökohtaisen tilaukseni satoa.
Aikaisemmin oli tullut jo pari vaatetta,
mutta eilen tuli ihan reilusti.
Nyt alkaa varmasti olla kaikki kevään omat Noa Noat tulleet.

Julia ei taas(kaan) saanut mitään.
Nämä kaikki, kun on tilattu aikana ennen
kuin tiesimme onko Julia Julia vai kenties Joonatan ;o)

Noa Noan kesämalliston henk.koht. tilauksessa
on sitten Juliallekin jotain.
Nämä on kaikki kevätmallistosta

Noa Noalta saa siis sisäänostajat tehdä
omia tilauksia ja mulla aina karkaa mopo käsistä
Sen lisäksi, että mä aina paikan päällä tilaan paljon,
niin mä vielä kotona laittelen meiliä ja lisäilen..


Ensi syksynä tuleekin TODELLA paljon ihanuuksia,
tässä kevään tilauksia tehdessä olin vielä maltillinen...
loppuvaiheessa Julian odotuksessa, niin ei päässyt
kokeilemaan mitään..
Näistä yläpuolella olevista toinen Esprit,
Ellokselle tein pari kuukautta sitten tilauksen.
Ei mahtunut paitis päälle,
mutta nyt jo menee :o)


Joskus kovasti himoitsin tätä Sonia Rykieliä.
Mistään ei löytynyt oikeassa koossa,
mutta eilen bongasin Tammisaaren pikkuputiikissa tämän.
Part Two.

Vielä, kun pääsisi Salon Nappiin,
niin saisin helminauhaa ja sellaisia rintakorupidikkeitä,
jolla tuunaan tästä oman Rykielin :o)
Ei ole kapeaa raitaa,
ei ole vaaleanpuna-musta,
vaan musta-valkoinen.
Mutta minulle kelpaa

Emilialle tällaisiaVielä,kun se kesä tulisi!


5 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Kävin kanssa viime viikolla ihastelmassa Noa Noaa heidän showroomillaan, tosi ihania! Mieleen jäi erityisesti ne mahtavat pitsirusettikumpparit.

MrsAgatha kirjoitti...

Ihania nuo NoaNoat! =)

-Anni- kirjoitti...

Oi toi valkoinen ois niin mun juttu, muutkin aivan ihania ja just sun tyylisiä :)
Ja mahtava tuunausidea, näytä sitten miten se onnas ja tekoohjeet niin mäkin haluan koittaa!

Saija kirjoitti...

Niin kauniita! Minä itse olen niin perustavispukeutuja ilman minkäänlaista romanttista vivahdetta, joten näitä on ihana katsoa.

Anonyymi kirjoitti...

Tykkään NoaNoasta ulkonäöllisesti, mutta laatu ei vakuuta. Olin ostamassa mekkoa uudesta mallistosta, mutta ensimmäisessä kokeilemassani oli printtivirhe ja toisessa samanlaisessa jo valmiiksi reikä (siis suoraan pakkauksesta otetussa)! Surkeaa.