lauantai 23. huhtikuuta 2011

Pääsiäistä

Lähdettiin pääsiäisen pikavisiitille mun vanhemmille.
Torstai-iltana mentiin,
Kasper jäikin koko pääsiäiseksi.
Haalari Lenne, pipo Tommy Hilfiger

Lähtötunnelmissa kotona.
Minä-itse-tyttö kantaa..
Takki Lenne, housut Girandola., baskeri Noa Noa, tennarit Roxy
- Viikonloppukassina käytetään Room Sevenin hoitolaukkua,
jonka hoitoalusta pääsi Emilian vauvanhoitoleikkeihin

Vähän on neiti lökäpöksy.
Muistelin tuossa lähtöä tehdessä,
että olisi housut olleet paljon nafttimmat.
Näytti kuitenkin olevan reilusti pituutta ja leveyttäkin.

Perillä huomasin,
että oli minä-itse vetänyt housut vain edestä ylös
ja takaa roikkui pepun alla.
Nappi ja vetoketju auki :o)

Neiti vähän relaa autossa...

Päiväkodissa oli ehtinyt askarrellakin
tällaisia ihanuuksia


Tänään olikin jo tällaisia tunnelmia.
Ei paljoa takkia tarvinnut!

Emilialla Noa Noan body & sukkikset, Gantin mekko
ja Roxyn tennarit

Julialla Hilfigerin huppari ja Noa Noan neulehousut.
Pipo jäi kotiin,
mutta autosta löytyi Emilian Lennen pipo.

Mulla uutukainen Noa Noa ja Espritin farkkuhame,
Roosat ballerinat positiivinen ylläri Ellokselta,
vaikuttaa ihan laadukkailta :o)

4 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Hyvän mielen postaus=)
Oikein mukavia pääsiäispäiviä teille!
Ja kiitos viimeisestä juttutuokiosta ja ihanista kaupoista=)

Sini kirjoitti...

Ihanat tytöt!

Jessica kirjoitti...

Suloiset pikku neidit :)
Mä ihastelin bobossa tota samaa lennen takkia ja olisin ostanutkin sen mutta koot oli hurjan reiluja! milli hukku jopa kokoon 74cm :/

Pirjo kirjoitti...

Kiitos, kiitos. Suloisia ja ihania ovat minunkin mielestä :o)