keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Sanahaaste

Kylläpä on kiirettä pitänyt!
Tyylisuuntauksien Jarnan sanahaasteeseen tartuin,
mutta en sitten kuitenkaan ole ehtinyt siitä kirjoittamaan.
Vaan, parempi myöhään kuin ei ollenkaan...

Ohje tässä:

Haaste menee niin, että saat 5 satunnaista sanaa bloggaajalta, jonka blogista otat haaste

Jos haluat osallistua haasteeseen, niin jätä minulle viesti kommenttiboksiin.en mukaan.

Postaat sitten omassa blogissasi sanoista mitä ne tuovat mieleesi!


ja sanat tässä:

1. ananas - Bangkok.
Asuin siellä kolmisen vuotta ja tuoreet hedelmät oli niin ihania!
Ei vain ananas, vaan kaikki. Ja paljon oli sellaisia, joita ei Suomesta (tai ainakaan Tammisaaresta) vieläkään saa.
Muuten en sinne niin kaipaa takaisin, mutta ruoka oli niin hyvää,
että voisi pelkälle syömismatkalle sinne lähteä :o)

2. jakkara - keskeneräiset jutut.
Mulla on mökillä kesken kahden mun isoveljen vanhan jakkaran tuunaus.
Toi ne mökille poltettavaksi,
mutta mä nappasin ne,
kun näytti niin täydellisiltä meidän terassille kukkapöydiksi.
Siellä ne nyt odottaa,
saattaa odottaa jopa ensi kesään,
kun nämä päivät vaan suhahtaa ja mitään en nykyään ehdi.

3. esiintyminen - en kovin tykkää.
Opetin muutama vuosi sitten kansantaloutta
muutaman kurssin ja alku taisi kyllä olla aika kamalaa!
Niin oppilaille kuin minullekin,
joten ei siitä sen enempää...

4. suklaa - tästä tulee mieleen työ.
Mulla on aina töissä suklaata (Fazerin sinistä, jossa keksipaloja)
ja sitä aina nappaan muutaman palan kahvin kanssa.
Kasper tulee yleensä perjantaisin koulun jälkeen käymään
ja lauantaina saan sitten syödä suklaalevyn rippeitä.

5. kuja - pelko.
Asuin Saksassa lukion jälkeen vuoden,
kun olin opiskelemassa saksaa ja
asuntola oli sellaisen pimeän päättyvän kujan päässä.
Se oli oikeasti iltaisin pelottava paikka,
kun oli metroasema vieressä ja kaikennäköistä
epämääräistä porukkaa pyöri siellä.

Onkohan jo kiertänyt kaikkialla,
vai vieläkö joku haluaa?

3 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Hui, tuli oikein vatsaan pelottava olo tuosta kujasta!

Kiva lukea näitä ihmisetn assosiaatioita=)

Sari - MrsAgatha kirjoitti...

Mä en halua tähän mukaan, mutta oot siis asunut Thaimaassa? Postausta kehiin! ;D

Pirjo kirjoitti...

Katsotaan, josko joskus kirjottaisi jotain Thaimaasta... ;o)