torstai 10. marraskuuta 2011

Hän on mun, hän on mun


lökäpöksyni mun :o)

Kasperilla ei ollut pienenä ongelmaa,
Julian kanssa ei mitään ongelmaa.
Mutta miksi ihmeessä Emilian KAIKKI
housut, sukkahousut & alushousut
lököttää AINA näin?????!??

Siis Emilialla ei ihan oikeasti
mitkään housut pysy ylhäällä.

Vyö ei auta,
henkseleitä ei vielä kokeiltu...
Housujen vyötärökumpparit niin kireellä,
kun vaan saa.
Sukkahousuja on kokeiltu isompia (jos liian lyhyet)
ja pienempiä (jos liian löysät).

Mekot on hyviä,
ja hameet :o)

Mullakin oli tämän mekon kanssa vaikeuksia
saada sukkahousuja pysymään ylhäällä.
Kotona katsoin, niin äippäsukkiksethan
olin vetässyt päälle ;o)


Mekko on Noa Noan,
tykkään kovasti.
Vähän lyhyt on mulle,
mutta tykkään silti!
Väri on vaalea beige,
ilman salamalla suht pimeässä otettu
nämä kuvat

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka ihana asu sulla itsellä on :) Näytäisitkö enemmänkin omaa pukeutumistasi täällä?

Vera kirjoitti...

Meilläkin toisella roikkuu kaikki päällä ja toisella taas istuu vaatteet hyvin. Tosin nuorempi on vielä niin nuori että on sitä masuakin vielä vauva-ajalta jäljellä. Mutta muistaakseni kyllä isoveljensä oli roikkuhousu jo samanikäisenä, eli 2v.

Terveisiä uusi lukijasi Vera konkkaronkkalaiset-blogista

Pirjo kirjoitti...

Anonyymi - katsotaan :o)

Vera - joo, se on jännää miten eri mallisia lapset onkaan!
Kävinkin kurkkimassa nopsaa, paremmalla ajalla uudestaan :o)