keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Vielä on voimissaan vanhat nauhat





Tarinat ei vanhene ja VHS-kasetit toimii edelleen.

Nämä on sellaisia mummin ja papan ihanuuksia,
muilla ei ole enää tarvittavia laitteita..

Kasperin peruja 1990-luvun lopulta :o)



Tytöt ovat nyt tällä viikolla olleet aika paljon mun vanhemmilla hoidossa.
Viime viikolla työkaverin pojalla alkoi vesirokko.
Mun mies töissä aamukuudesta iltakymppiin.
Mun vanhemmat Espanjassa.
Joten minä töissä yhden tai kahden (ahkeran) tyttösen kanssa.
Onneksi Emilia oli sentään pari päivää päiväkodissa.

Tämä viikko mennyt toipuessa
ja oonhan mä ehtinyt shoppailemaankin vähän.

Julian ensi talvi näyttää ainakin tältä
Värit ei oikein mun kuvissa pääse oikeuksiinsa,
oikeasti todella raikas ja puhtaan värinen

Enempää ei paljasteta... :o)
Mutta Roxylla ja Quiksilverillä tänään vietin pitkän
tovin ensi talvea valkkaillessa.

P.S. Sain yhden haasteenkin.. yritetään palata siihen pian


1 kommentti:

-Anni- kirjoitti...

Melläkin ois mummilla videoita muttei laitetta :(
Wooh, yrittäjä ei tunne sairaslomia. Tsemppiä!