perjantai 18. toukokuuta 2012

Vieras & tunnustus

Ikävät asiat ensin eli se vieras...
Hra Ykä on löytänyt tiensä meille.
Ensin Julia, nyt minä.

Pakko oli puolen päivän aikaan laittaa kauppa kiinni
ja tulla kotiin nukkumaan.
Ajattelin ensin, että selviän pelkällä kuumeella,
mutta väärässä olin ja mahatauti se on mullakin :o(

-----
Sitten tunnustukseen...
Sain väri-epä-suora -blogista tunnustuksen.



Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen
- Lisää The Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi
- Kerro seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi
- Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta


Eli kiitos kaunis ja tässä muutama fakta minusta:

1. Menen aina viikoksi ihan sekaisin viikonpäivistä,
jos keskelle viikkoa on osunut pyhä tai, jos olen ollut keskellä viikkoa kipeä.

2. Mulla on ihan hirveästi vaatteita kenkiä, mutta ei koskaan mitään sopivaa...
Ostan aina sellaisia superihania juttuja, joille ei sitten koskaan löydy käyttöä.

3. Tosin nyt en ole muutamaan vuoteen ostellut kovinkaan paljoa.
Täällä Tammisaaressa ei kovin paljon kauppoja ole,
kahden pienen kanssa en jaksa lähteä Hesaan tai muualle
ja verkkokaupan pitäjänä olen itse tosi huono ostamaan netistä.
Mun pitää aina ihastua vaatteeseen :o)
Netissä ei ihastuminen niin onnistu, kun ei pääse hipelöimään.

4. Mulla on aina "matkustuskausia".
Matkustan muutaman vuoden sisällä hurjan paljon
ja sitten tulee seesteisempää aikaa, 
jolloin olen liian pihi laittamaan rahaa reissuun.

5. Musta ois ihanaa suunnitella ja ommella kaiket päivät.
Nykyään ei vaan ole aikaa,
ja edes verhoja en ole saanut laitettua,
vaan mun äiti tuli meille apuun.
Ompeli ja laittoi verhot roikkumaan.

6. Harmittaa myös, kun ei nykyisin ole aikaa leipoa.
Ostin jokunen vuosi sitten Englannista monella sadalla kaikenlaisia
leipomisjuttuja ennen kuin niitä alkoi saada Suomestakin.
Siellä ne nyt kaapissa pölyttyy ja odottaa, että
vuorokauden tuntimäärä alkaisi lisääntymään.

7. Mun mielestä kaikki aikarajat on vaan viitteellisiä.
Asiat voi tehdä päivän-pari viiveellä.
Tai miksei viikon -parinkin :o)


En nyt jaa tunnustusta kenellekään,
kun joka paikassa on varmasti jo kiertänyt.


1 kommentti:

Miima kirjoitti...

No voiha yrjö :( Pikaista toipumista molemmille (toivottavatsi ei muihin tartu)!
Mä olen kans ihan maanantaissa nyt Helatorstain vaikutuksesta :D