torstai 31. tammikuuta 2013

Haaste 11


Sain Terhiltä kivan haasteen, tällaisen: 
Kerro 11 asiaa itsestäsi.
Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
Keksi 11 uutta kysymystä. Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

- jätän haastamatta, kun on varmaan jo kaikkialla kiertänyt, mutta kiitos kaunis Terhille ja tässä vastaukset.

Ensin ne 11 asiaa...

1. Juon ihan hirveästi kahvia. Jonain päivinä ei edes kymmenen kuppia taida riittää.

2. Elättelen toivoa, että oppisin juomaan vettä samaan tahtiin. Joskus kahvi on ainoa neste mitä päivän aikana juon.

3. Kahvia kuluu osittain senkin vuoksi noin paljon, että korvaan sillä aikaisempaa 
naposteluani.

4. Yritän siis saada vähän painoa pois.

5. Mulla ei ole koskaan ollut vaakaa kotona, joten painon mittarina toimii vanhat vaattet.

6. Yritin tilata meille sellaista kuntoilukonetta, jossa on joka suunnalla joku "kuntosalilaite", mutta tilatessa herjasi, että osoite on väärä (ihan verkkopankilla yritin maksaa), joten tilaaminen jäi. 
On taas hyvä tekosyy olla iltaisin tekemättä mitään ;o)

7. Mä oon aina ollut tosi huono joukkuelajeissa. Oon liian arka menemään mukaan rähinään. Mutta oon nyt siitä huolimatta jo  muutaman vuoden pelannut  sählyä. Oon siis siinäkin tosi huono, mutta ei me onneksi lasketa edes maaleja...

8. Itseasiassa mä en ole ollut koskaan hyvä oikein  missään urheilussa, mutta oon aina tykännyt urheilla.

9. Siivoamisessa oon hyvä ja tarkka, mutta siitä en tykkää ollenkaan.

10. Haaveissa siis olisi siivooja edes kerran kuukauteen.

11. Klo on 1.42 ja nyt meen nukkumaan. Huomenna kello herättää seiskan jälken.



Ja sitten kysymykset:
1. Moneltako heräät aamulla?
Arkipäivisin seitsemän tai kahdeksan aikaan riipuen monelta esikoisen koulu alkaa. Viikonloppuisin ysiltä.

2. Ihaninta elämässäsi nyt?
Vaikea erotella. Lapset on kaikki ihanassa iässä, oma talo alkaa olla valmis. On töitä ja vapaa-aikaa sulassa sovussa. 

3. Onko jotain, mitä haluaisit tehdä, mutta sinulla ei ole sille aikaa?
Ei oikeastaan. On kyllä paljon mitä haluaisin tehdä, mutta ei ole rahaa ;o)

4. Kengännumerosi?
41-42... 

5. Milloin olet viimeksi tehnyt lumienkelin?
Lapsena, ehkä. En muista teinkö niitä silloinkaan

6. Mitä lehtiä sulle tulee, vai tuleeko?
Talouslehtiä ja Me Naiset.

7. Lemppari piirroshahmo?
Simpsonit, tai ainakin niitä mä joskus katselen telkusta

8. Mitä harrastat?
Sählyä ihanassa naisporukassa. Laskettelua, mutta vain pari viikkoa vuodessa Lapin lomalla.

9. Onko elämäsi nyt sellaista, millaiseksi sen ajattelit tulevan 10 v sitten? Miksi?
Ei kyllä ollenkaan. Olin kymmenen vuotta sitten juuri muuttamassa pojan kanssa Bangkokiin. En kovasti suunnitellut mitään, mutta ei silloin ollut päällimmäisenä ajatuksena koti Tammisaaressa uuden miehen kanssa ja saada kaksi lasta lisää. Ehkä voisi sanoa, että kymmenen vuotta sitten en olisi uskonut, että täällä olen :o)

10. Kuinka usein käyt kaupassa?
Joka päivä. Oon fiilisshoppailija ja ostan aina van yhden päivän ruuat kerrallaan.

11. Ollako vai eikö olla, ja mitä? 
Tottakai, mutta en keksi mitä ;o)

Tässä vielä mun uusimmat hankinnat.



Ei kommentteja: